Koncepcja i metody pracy MODEL OTWARTEJ EDUKACJI
Prywatne Dwujęzyczne Przedszkola Motylek w Lublinie działają na wypracowanym, autorskim Modelu Otwartej Edukacji opartym o najważniejsze praktyki przedszkola, na który składają się trzy filary: I. Kultura i wartości II. Nauczanie III. Wychowanie i komunikacja.
W centrum uwagi pracy zespołowej nauczycieli znajduje się aktywne, samodzielne dziecko, które z ciekawością doświadcza otaczającego świata, budując wiedzę i umiejętności w dwujęzycznej edukacji przy współudziale rodziców i środowiska.
|
Filary Modelu Otwartej Edukacji: |
Kultura placówki polega na pracy zespołowej nauczycieli i dzieci opartej na aktywnej współpracy i braniu odpowiedzialności za realizowane działania. W placówce panuje kultura otwartości, szacunku, odwagi, zaangażowania i nastawienie na realizację celów. |
Praca zespołowa nauczycieli Scrum IEI |
Praca zespołowa |
Indywidualne |
Nasze przedszkole jest środowiskiem odkrywczej nauki i zabawy opartej o edukację dwujęzyczną. Program nauczania traktowany jest jako odpowiedź na rzeczywiste potrzeby dzieci, tak aby treści spotykały się z ich żywym zainteresowaniem. System pracy z dziećmi ujęty jest w szkielet autorskiej Metody Projektu z Siatką Przyrostu Kompetencji stanowiącej bazę do aktywnej i urozmaiconej edukacji. |
Metoda projektu z siatką przyrostu kompetencji |
Urozmaicone |
Edukacja |
Edukacja międzykulturowa |
Edukacja |
Wychowanie w palcówce oparte jest o wspólnie wypracowane zasady zachowania dzieci. System wychowawczy stanowi Program Pozytywnej Dyscypliny opartej na kształtowaniu więzi z dzieckiem, motywowaniu do dobrego zachowania i zatrzymywaniu niepożądanych zachowań. W placówce panuje kultura szacunku i otwartości na potrzeby innych, oparta o komunikację wzajemnego zrozumienia. |
Zasady zachowania |
Pozytywna |
Komunikacja |
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2011-2020 Prywatne Przedszkole Motylek | Polityka prywatności | Projekt i wykonanie CreLab.pl |